قوانین و ضوابط گروه واتساپیخانم دکتر باقرزاده

 

ضوابط عضویت در شبکه‌ های اجتماعی 

1- گروه به شکل allow only admins to send massages تنظیم شده است لذا لطفا سوالات و موضوعات مرتبط با هدف گروه را در خصوصی برای بنده یا ادمین گروه، خانم خلوصی، بفرستید.
2- اصل امانتداری و حفظ اسرار، سر لوحه خدمات روانشناسی، در این فضا نیز از اولویت خاص و ویژه‌ای برخوردار است.
3- از برقراری هر گونه ارتباط (پیام و تماس) با دیگر اعضای گروه جدا خودداری فرمایید، به محض رعایت نکردن این بند مجبور به حذف عضو خاطی خواهیم شد.
4- لطفا سوالات و پیام‌های خود را به شکل کاملا خلاصه‌ شده بفرستید ، وویس‌ها حتما کمتر از دو دقیقه باشند. (در ترتیب بررسی مطالب، کوتاهی پیام اولین فاکتور می‌باشد.)
5- بنده تا اطلاع ثانوی، هر روز صبح ساعت 8 تا ١۰ در گروه حضور خواهم داشت.
6- با توجه به اطمینانی که از مفید و کاربردی بودن مطالب این گروه دارم (به پشتوانه تحصیلات و تجارب بیش از 22 ساله)، همچنین نیاز مبرم جامعه به مشاوره و آموزش‌های روانشناختی، توصیه می‌کنم لینک گروه را در اختیار کسانی که آرامش و سلامت زندگیشان برایتان اهمیت دارد، قرار دهید.
7- توصیه می‌کنم، دوستانی که جدیدا وارد کلینیک می‌شوند، حداقل یک جلسه تصویری داشته باشند تا امکان برقراری رابطه مشاوره‌ای به شکل تخصصی فراهم شود.
8- برگزاری جلسات راهنمایی (تلفنی) و مشاوره‌ای (تصویری) خصوصی با هماهنگی ادمین کلینیک (خانم خلوصی) و دریافت رسید هزینه (منطبق با تعرفه سازمان بهزیستی کشور) امکان پذیر خواهد بود.
9- بزودی امکان برقراری ارتباط زنده تصویری در اینستاگرام فراهم خواهد شد.
10- امکان مشاوره حضوری در مراکز ذیل وجود دارد.
مرکز مشاوره رهیاب (٧٧٢۶٣٩۰١)
مرکز مشاوره شمیم (با اطلاع ثانوی)
مرکز مشاوره پناه (با اطلاع ثانوی)

لینک پیوستن به گروه واتساپ : https://chat.whatsapp.com/GKQtIqlRyH0Eyx7IEiXPUt
شماره تماس خانم خلوصی :۰۹۳۶۶۶۶۷۴۰۸

ضوابط عضویت در شبکه های اجتماعی

امروزه با گسترش فضاهای مجازی از قبیل تلگرام ، اینستاگرام ، واتساپ و … فضای خوبی برای تعامل بین افراد به وجود آمده است . این تعامل بین مشاور و مراجع نیز وجود دارد و برای افرادی که مشغله زیادی دارند و یا افرادی که از حضور در مراکز مشاوره دوری می کنند بسیار مفید است . 

در مرکز خدمات مشاوره نیلوفر آبی یک گروه واتساپی تشکیل شده تا مراجعان به صورت انفرادی یا گروهی در آن عضو شده و با سرکار خانم دکتر باقرزاده به گفتگو بنشینند. خانم دکتر باقرزاده از ساعت 8 تا 10 صبح در گروه یاد شده حاضر شده و نسبت به مشاوره دادن به مراجعان اقدام می نماید . مشاوره های گروهی را به راحتی و سهولت می توان در شبکه های اجتماعی نظیر واتساپ اجرا کرد . کافیست با این مرکز تماس بگیرید . 

در مورد ضوابط عضویت در شبکه های اجتماعی در بالا توضیحاتی داده شد که امیدواریم با رعایت آنها بتوانید در گروه های واتساپی ما عضو شوید و از مطالب مفید روانشناسی و مشاوره ای بهره مند گردید . علاوه بر اینها سایر قوانین و ضوابطی که بر شبکه های اجتماعی حکمفرماست در این گروه ها نیز برقرار می باشد . ضوابط عضویت در شبکه های اجتماعی برای راحتی و رفاه کاربران گذاشته می شود و جنبه تنبیهی و بازدارندگی ندارد . 

ضوابط عضویت در شبکه های اجتماعی

چتری امن برای خانواده

مرکز مشاوره و روانشناسی نیلوفر آبی با دارا بودن مجوز رسمی سازمان بهزیستی کشور با مدیریت سرکار خانم دکتر خدیجه سادات باقرزاده تاسیس شده است. کلینیک نیلوفرآبی با دارا بودن جمعی از مشاوران خبره، اساتید دانشگاه و درمانگران مفتخر است در خدمت شما عزیزان باشد.

لازم به ذکر است که کلیه خدمات این مجموعه توسط متخصصان دوره دیده در زمینه‌های مختلف روانشناسی عرضه می‌شود. همچنین به استحضار می‌رساند در مرکز مشاوره نیلوفر آبی به طیف گسترده‌ای از مشکلات روانشناسی، روانپزشکی، کودک و نوجوان و بزرگسال به صورت فردی، زوج، خانواده و گروهی رسیدگی می‌شود.

نیلوفر آبی، همراه شماست تا یک زندگی ایده‌آل داشته باشید.

در اینستاگرام ما را دنبال کنید . 

ضوابط عضویت در شبکه های اجتماعی شامل کلیه قوانین برای کاربرانی است که از این شبکه ها استفاده می کنند . در حوزه روانشناسی شبکه های اجتماعی می توانند بسیار کاربردی باشند . شما می توانید در اینستاگرام ما را دنبال کنید و از اخبار و مطالب تازه سایت باخبر شوید . همچنین می توانید در قسمت وبلاگ با مطالعه مقالات متنوع اطلاعات خود را در زمینه های گوناگون روانشناسی افزایش دهید . همچنین در قسمت معرفی کتاب می توانید با کتابهای جدید و به روز آشنا شوید و به مطالعه آنها بپردازید . 

ضوابط عضویت در شبکه های اجتماعی گروه واتساپ