التزام دیدگاه دو چشمی در ازدواج موفق

ازدواج موفق مرکز مشاوره نیلوفر آبی

التزام دیدگاه دو چشمی در ازدواج موفق

ازدواج برای این نیست که شما را خوشبخت کند، برای این است که شما را متأهل کند.

وقتی ازدواج می‌کنید، آزادید که کارهای مثبت و مفید انجام دهید، آزادید که انسان بهتری باشید. “یک رابطه‌ متعهد به شما کمک می‌کند تا جلوی وسوسه‌ها و اغواها مقاومت کنید، ضعف‌هایتان را ظاهر کنید و خودتان باشید و مطمئن باشید که با وجود همه‌ی این‌ها، کسی هست که دوستتان بدارد.

یک رابطه واقعی باید برخوردی از انسانیت من و انسانیت طرف مقابل باشد، با همه‌ی لذت‌ها و محدودیت‌هایش. اینکه زوج ها چطور با این اختلافات و برخوردها کنار می‌آیند کیفیت رابطه‌شان را تعیین خواهد کرد. این دیدگاه از ازدواج، ممکن است چندان عاشقانه و رمانتیک نباشد، اما بر این معنا نیست که عمق هم ندارد.

مقاله پیشنهادی : راز زندگی زناشویی موفق 

ازدواج موفق راههای رسیدن به یک ازدواج موفق

پیتمن عقیده دارد که همه‌ی ازدواج‌ها ناسازگارند چون بین افرادی از خانواده‌های مختلف شکل می‌گیرد، افرادی که دیدگاه‌ها و اعتقادات متفاوت دارند.

جادوی داشتن یک ازدواج موفق این است که دیدگاهی دو چشمی داشته باشید و زندگی را علاوه بر چشم خودتان، از چشم همسرتان هم ببینید.

پیتمن (روانشناس)

کلام آخر 

برای داشتن یک ازدواج موفق و زندگی سرشار از آرامش باید بر آگاهی های خود نسبت به خود و همسرمان بیفزاییم. این افزایش آگاهی می تواند توسط مطالعه کتابهای مفید در این زمینه ، گوش دادن به سخنرانی های مرتبط با این موضوع و شرکت در جلسات مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره زناشویی باشد . مرکز خدمات مشاوره نیلوفر آبی آماده ارائه مشاوره در زمینه ازدواج موفق به شما عزیزان می باشد . 

مطلب مرتبط : ساختن رابطه خوب 

ازدواج موفق دیدگاه دوچشمی در ازدواج

چتری امن برای خانواده

مرکز مشاوره و روانشناسی نیلوفر آبی با دارا بودن مجوز رسمی سازمان بهزیستی کشور با مدیریت سرکار خانم دکتر خدیجه سادات باقرزاده تاسیس شده است. کلینیک نیلوفرآبی با دارا بودن جمعی از مشاوران خبره، اساتید دانشگاه و درمانگران مفتخر است در خدمت شما عزیزان باشد.

لازم به ذکر است که کلیه خدمات این مجموعه توسط متخصصان دوره دیده در زمینه‌های مختلف روانشناسی عرضه می‌شود.

همچنین به استحضار می‌رساند در مرکز مشاوره نیلوفر آبی به طیف گسترده‌ای از مشکلات روانشناسی، روانپزشکی، کودک و نوجوان و بزرگسال به صورت فردی، زوج، خانواده و گروهی رسیدگی می‌شود.

نیلوفر آبی، همراه شماست تا یک زندگی ایده‌آل داشته باشید.