کتاب مهارت‌های زندگی زناشویی

کتاب مهارت‌های زندگی زناشویی مرکز مشاوره نیلوفر آبی

معرفی کتاب مهارت‌های زندگی زناشویی

کتاب مهارت‌های زندگی زناشویی به شما کمک می‌ کند تا مهارت‌ های مورد نیاز برای زنده نگه‌ داشتن عشق در رابطه‌ زناشویی را کسب کنید . در نگارش این کتاب ، سعی شده از رویکردهای مرسوم در سایر کتاب‌ های خود‌یاری دوری شود .

چون هدف اصلی ما آموزش مهارت‌هاست ، این کتاب بیشتر بر عمل و تغییر تمرکز دارد تا بر مفاهیم و نظریه .

این روند بدان معنا است که شما نمی‌ توانید فقط به شیوه‌ منفعلانه بنشینید و آن را بخوانید. شما باید درگیر شوید : لازم است تمرین‌ هایی انجام دهید ، یادداشت‌های روزانه تهیه کنید ، رفتار جدید را امتحان کنید و خطرِ دادنِ پاسخ‌های جدید به همسرتان را بپذیرید .

این کار مستلزم تمرین و پشتکار و گاهی شجاعت است ؛ اما رویا و آرزویی که در آغاز زندگی مشترک در سر داشتید ، ارزش این تلاش را دارد .

پس از مدتی اوضاع عوض می‌شود ، البتّه نه به خاطر شانس و نه به خاطر این که شما بیشتر می‌ دانید یا رابطه‌ی‌ شما دستخوش برخی روشنگری‌ های شگفت‌آور می‌ شود ، بلکه به خاطر این که شما برای این که واقعاً زوج باشید ، ماهرتر می‌ شوید .

در این مطلب قصد داریم شما را با کتاب مهارت‌های زندگی زناشویی و لزوم کسب مهارت در این خصوص آشنا کنیم . پس با مرکز خدمات مشاوره نیلوفر آبی تا پایان مقاله همراه باشید . 

مقاله پیشنهادی : چهار نشانه جدایی زوج ها 

کتاب مهارت‌های زندگی زناشویی کسب مهارت زناشویی

زوج‌های مختلف باید بر مهارت‌های متفاوتی متمرکز شوند

هر فصل جایگاه مستقلی دارد ؛ به عبارت دیگر ، هر فصل هر آنچه را که شما برای آموختن یک مهارت زناشویی خاص به آن نیاز دارید ، شامل می‌شود ؛ بنابراین می‌ توانید مهارت‌ هایی را انتخاب کنید که بیشتر از همه به آنها نیاز دارید و می‌ خواهید یاد بگیرید و بقیّه را رها کنید .

این بدان معنا است که شما می‌ توانید بدون اینکه زیاد مطالعه کنید ، بلافاصله شروع نمایید .

از همان ابتدا به طرز متفاوتی با همسرتان رفتار خواهید کرد .

به نویسنده و مترجمان کتاب اطمینان کنید چرا که همه از بزرگان خانواده درمانی ، هستند .

درباره کتاب مهارت‌های زندگی زناشویی

کتاب مهارت‌های زندگی زناشویی توسط دکتر متیو مک کی و همکاران نوشته شده و در کشور ما نیز ترجمه و به چاپ رسیده است. این کتاب پرطرفدار چندین و چند بار چاپ مجدد داشته و بسیار مورد استقبال واقع شده است . مطالعه کتاب مهارت‌های زندگی زناشویی را به کلیه زوج ها اعم از زوج های جوان و حتی سایر زوجینی که سالهاست با هم زندگی مشترک دارند توصیه می کنیم . 

مطلب مرتبط : راز زندگی زناشویی موفق

کتاب مهارت‌های زندگی زناشویی شرکت در جلسه زوج درمانی

چتری امن برای خانواده

مرکز مشاوره و روانشناسی نیلوفر آبی با دارا بودن مجوز رسمی سازمان بهزیستی کشور با مدیریت سرکار خانم دکتر خدیجه سادات باقرزاده تاسیس شده است. کلینیک نیلوفر آبی به همراهی جمعی از مشاوران خبره، اساتید دانشگاه و درمانگران مفتخر است در خدمت شما عزیزان باشد.

لازم به ذکر است که کلیه خدمات این مجموعه توسط متخصصان دوره دیده در زمینه‌های مختلف روانشناسی عرضه می‌شود.

همچنین به استحضار می‌رساند در مرکز مشاوره نیلوفر آبی به طیف گسترده‌ای از مشکلات روانشناسی، روانپزشکی، کودک و نوجوان و بزرگسال به صورت فردی، زوج، خانواده و گروهی رسیدگی می‌شود.

نیلوفر آبی، همراه شماست تا یک زندگی ایده‌آل داشته باشید.

در اینستاگرام ما را دنبال کنید .