روز مراجع گرامی باد

روز مراجع مرکز مشاوره نیلوفر آبی

روز مراجع

به اعتقاد بنده، یک روز باید روز مراجع باشد.

مراجعین من، افرادی هستن که با وجود مشقت و سختی‌هایی که در زندگی دارند، برای خود، برای سلامت‌شان، برای آرامش و پیشرفت‌شان ارزش و احترام قائلند.

مراجعین من وقت می‌گذارند، هزینه می‌کنند، تلاش می‌کنند و گاهی ساعت‌ها طی مسیر می‌کنند، تا ساعتی در کنار هم، نگاهی تخصصی به موضوع و مشکل‌شان داشته باشیم.

مراجعین من، مفهوم رشد و آرامش را قبل از اینکه به من مراجعه کنند، خوب فهمیده‌اند.

من برای این همه درک، قدرت، مطالبه گری و حقی که آنها را متقاعد می‌کند، در دنیای هزار توی امروز از رازها، نیازها، مشکلات، نقاط قوت و ضعف خود و عزیزان‌شان، با شجاعت تمام سخن گویند، ارج می‌نهم و به پاس این ارزشمندی تمام قد ایستاده و احترام می‌گذارم.

🌸🌸🌸☘️☘️☘️🌸🌸🌸

به یاد همه رنج‌های پنهانی و همه همدلی و همیاری‌های بانو فاطمه یحیی نیا (مادر عزیزم)، این روز برای من، ۹ مهر ماه می‌باشد.

مراجعه کنندگان عزیزم روزتان مبارک

روز مراجع

چتری امن برای خانواده

مرکز مشاوره و روانشناسی نیلوفر آبی با دارا بودن مجوز رسمی سازمان بهزیستی کشور با مدیریت سرکار خانم دکتر خدیجه سادات باقرزاده تاسیس شده است. کلینیک نیلوفرآبی با دارا بودن جمعی از مشاوران خبره، اساتید دانشگاه و درمانگران مفتخر است در خدمت شما عزیزان باشد.

لازم به ذکر است که کلیه خدمات این مجموعه توسط متخصصان دوره دیده در زمینه‌های مختلف روانشناسی عرضه می‌شود.

همچنین به استحضار می‌رساند در مرکز مشاوره نیلوفر آبی به طیف گسترده‌ای از مشکلات روانشناسی، روانپزشکی، کودک و نوجوان و بزرگسال به صورت فردی، زوج، خانواده و گروهی رسیدگی می‌شود.

نیلوفر آبی، همراه شماست تا یک زندگی ایده‌آل داشته باشید.